Aktivnosti v skupini SNEŽINKE

JUNIJ 2021

NOČITEV VRTCU

Prespati v vrtcu je nekaj nenavadnega. Vzgojiteljici sva se odločili, glede na to, da se šolsko leto bliža koncu in smo se zelo zbližali in da takšna dejavnost predstavlja izziv nama in otrokom, da izpeljemo tudi to.

Bil je nepozaben večer in noč. Najprej smo zgubali papirnate ladjice in jih okrasili z vzorci, nato smo si ogledali trening športnikov na igrišču ŠD in se odpravili proti Dravinji, kjer je vsak otrok spustil svojo ladjico skupaj z lepo željo. Pot nas je vodila do župnijskega parka, kjer smo se razdelili v dve skupini. Ena je poiskala suhe veje in jih naložila v kurišče, druga skupina je priskrbela sveže veje, kamor smo nabodli hrenovke. V času, da je ogenj zagorel smo prepevali. Vsak sebi je na odprtem ognju spekel hrenovko, poskrbel za žemljico in dodatke in večerja je bila tukaj. Ob sončnem zahodu smo se vračali proti vrtcu. Sledilo je praznovanje rojstnih dni otrok, ki so pravkar praznovali rojstni dan in tistih, ki ga bodo v poletnih počitnicah. In ja, najpomembneje…. zabava in to v pižamah. Otroci so zelo uživali in dobra volja je kar žarela. Pripravili smo si ležalnike, umili zobke in se odpravili na sredo igrišča. Legli smo v krog, sklenili roke in opazovali zvezdno nebo. Prisluhnili smo pravljici pod zvezdami in se umirjeni odpravili spat. Ob umirjeni glasbi smo sladko zaspali.

Naslednje jutro smo ugotovili, da je za nami nepozaben dan.

POLICIJA SE PREDSTAVI

V prireditvenem šotoru smo si lahko ogledali delček dela policistov. Predtavili so nam delo s policijskim psom in konjem, si ogledali policijsko intervencijsko vozilo, mobilno pisarno in motor. Preizkusili smo težo neprobojnega jopiča in čelade.

JUNIJ 2021

Vrtec je praznoval 14.rojstni dan

MAJ 2021

Športni dan

Za oogled fotogalerije kliknite na fotografijo.

Zaključni izlet

Pot nas je vodila od vrtca Videm proti Dravinjskemu vrhu. Orientirali smo se z zemljevidom, ki nas je pripeljal na cilj. Od daleč smo zagledali lovca in lovkinjo, ter kužka, ki jima je sledil. Seznanila sta nas o namenu lovstva, spoznali pripomočke, ki jih uporabljajo,… Griče smo opazovali skozi dvogled. Po njunem odhodu je sledila malica, nato pa ustvarjalne delavnice.

APRIL 2021

Aktivnosti ob tednu knjige 19.4.

Letos smo dejavnosti ob tednu knjige posvetili raziskovanju s pomočjo vseh petih čutil – vonj, okus, tip, vid in sluh. Ugotovitve in spoznanja smo pridno zapisovali v knjižico, kjer smo se urili kot pisatelji in na koncu pripravili svojo prvo lastno knjižico spoznanj. Vsak dan smo šli na sprehod po enaki poti in naravo spoznavali vedno z drugim čutilom.
1. dan – VID
Zunaj dežuje. Uživancija ob blatnih lužah. Vidimo potoček, reko, cvetoče drevo, v daljavi avto, mostiček, drevesa niso enake velikosti, ene z listki, druge brez, cvetlice, mokro travo, race in laboda, trava raste v potoku, dežne kaplje, oblake, smeti…
Večkrat smo že šli po tej poti, pa vsega tega nismo opazili.

2. dan – OKUS 20.4.
Ostanemo v igralnici in poskušamo najprej s pomočjo tipa ugotoviti kaj tipamo / ob zavezanih očeh, nato pa okušamo kakšnega okusa so kroglice za juho, čokoladne kroglice, jabolko, banana, mrvice, oreo v prahu, pomaranča, limona.

3. dan – VONJ 21.4.
Sonce sije, pred nami pa enaka pot kot v ponedeljek. Zrak po dežju je čist, mimo pognojene njive smrdi, tudi bezeg smrdi in zemlja ima zemeljski vonj, odžagano deblo ima poseben vonj, regratov cvet pa diši in cvetoče drevo tudi…
Ta dan smo okušali tudi zunaj – čemaž je pekoč, regrat pa grenak, cvetovi pljučnika so sladkasti…

4. dan – SLUH
Sprehajamo se kolikor se da, tiho. Raziskujejo ušesa. in kaj vse danes slišimo in preko tega opazimo! Veliko ptičkov je okrog nas, reka žubori, po cesti vozi avto, nekdo žaga, kamenje pod stopali ima drugačen zvok kot hoja po travi, tudi ko stopim v lužo ima poseben zvok, s travo lahko piskam in proizvajam zvok, ….

5. dan – TIP
Danes sprehod izvedemo v nasprotni smeri kot prejšnje dni. Mogočna drevesa so ob naši poti. Debla imajo na eni strani grobo lubje, na drugi pa mehki mah,.. in to mogočno drevo lahko objamem, naslednje drevo je tako veliko, da potrebuje veliko otrok za objem. Na travniku so nekatere trave ostre, druge povsem nežne. Naberemo odlomljene veje, kamenje, tipamo….in na sredi med drevesi, travnikom in poljem na poti zaživi pravcata ustvarjalnica. Nastanejo hiške, garaže, snežak…
Za te izdelke so zaslužne naše roke in domišljija.
V igralnici dokončamo knjižico spoznanj. Opremimo še naslovnico s simbolom najljubšega dneva in se pogovarjamo o nastanku prave knjige, avtorjih…

Kolesarjenje v okvirju Malega sončka

FEBRUAR 2021

Dedi Marjan je otroke presenetil s krofi ptujske pekarne.

Pustne dogodivščine v skupini Snežinke.

Za ogled fotografij kliknite na fotografijo.

JANUAR 2021

“Snežinke” smo v belih januarskh dneh uživale na snegu.